tirsdag 30. mars 2010

Oops

Noen ganger drøyer man kanskje liiiitt for lenge før man hiver seg rundt og får vaska bleier. Enda godt mamma har tørketrommel jeg kan låne, for nå var det jaggu tomt i hylla her! Det blir første gangen bleiene blir tørketromlet, spent på hvordan de kjennes ut etterpå. Selv om det går greit å tørke på snor så må jeg innrømme at jeg ønsker meg tørketrommel. 5 mennesker produserer en hel del skittentøy, så det hadde vært greit å tromle de tingene det går mest av.

Og så må jeg si: HURRA for lille skatten til mamman sin, som fyller 6 måneder  i dag! Et halvt år har gått unna i en fei, håper de neste 6 månedene går litt saktere. Bare 4 måneder igjen av permisjonen nå, kjenner jeg blir helt uvel av tanken...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails