onsdag 26. mai 2010

Feriepenger!

I dag fikk jeg feriepenger på konto, og måtte legge inn en liten bestilling hos Bleieboden. Bitti D'lish SIO og Muksut lommebleier er bleier på full fart oppover favorittlista, så jeg kjøpte en brun Bitti D'lish og en Muksut med lastebiler. Det ble noen innlegg også, Muksuten kommer jo uten medfølgende innlegg. I tillegg har jeg vært så heldig å få tak i billige og pent brukte Bitti D'lish fra noen søte og snille mammaer fra tøybleier.no, så nå gleder jeg meg til å legge litt nytt i hylla fremover.


3 kommentarer:

  1. Nå funker det, vettu!
    Grattis med nye kjøp.
    Jeg tok meg selv i å lure på hvor du gjør av alle de nye innkjøpene, der jeg selv sto i dag foran min stappfulle kommode - hehe. Men du selger kanskje unna noe ;)

    SvarSlett
  2. Man stabler i høyden! En dag hyllene ser sånn passe ryddige og presentable ut skal jeg ta med meg kamera på badet. ;-D

    SvarSlett
  3. Så kjekt at du fiksa kommentarene :-) Glemte å tipse deg om det, men no er jo alt iorden.

    Ville bare si at bloggen din er kjempefin!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails